star Rezervacije star

news

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA - COVID-19

Autor:

Da li smo pojačali higijenske mere u hotelu?

 

  • Garni Hotel Svrljižanka se pre svega trudi da poštuje sve preventivne mere propisane od strane nadležnih organa. Redovno vršimo dezinfekciju i provetravanje svih prostorija, kao i sve što ulazi u kontakt sa gostima. Na svim stolovima se nalaze dezinfekciona sredstva, kao i pri ulazu. Maske su obavezne za goste i osoblje.

 

Da li se proces prijema u hotel promenio?

 

  • Prijava i odjava u Garni Hotelu Svrljižanka oduvek su bili brz proces. Recepcija ima sredstvo za dezinfekciju, osoblje nosi masku i trudimo se da maksimalno ispoštujemo Vaše sanitarne zahteve.

 

Da li postoji usluga koja se tokom trajanja mera ne može koristiti, ili je naročito ograničena?

 

  • Broj gostiju u svim hotelskim prostorima je ograničen u skladu sa veličinom prostora. Međutim, to za goste našeg hotela, koji su prethodno rezervisali smeštaj, ne treba biti briga, jer ćemo im uvek obezbediti mesto za prijatan obrok i piće po želji.

 

Da li se promenilo radno vreme hotela?

 

  • U Republici Srbiji, tokom trajanja pandemije, radno vreme svih ugostiteljskih objekata se često menjalo. Svaku promenu u radnom vremenu redovno objavljujemo na internetu i uživo.

 

Ukoliko se preventivne mere promene tokom našeg boravka, hoćete li nas obavestiti?

 

  • Naravno, svi naši gosti će biti obavešteni o svim promenama vezanim za preventivne mere, koje se odnose na naš grad i državu.

 

 

Ukoliko postoji još neko pitanje za koje ste zainteresovani, slobodno nas kontaktirajte.

 

Ovaj sajt koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja kolačića i potvrđujete prihvatanje kolačića na njegovim stranicama.

Prihvatam